tisdag

Bra dag! Hoppa in och gjorde en Alpine Classic (helkropp plus ansiktsbehandling) sedan har jag vart ledig hela dagen. Åkte ner till byn och slängde in mina pjäxor. Nu hoppas jag verkligen att nån vänlig själ köper dom. Vi hämtade ut våra liftkort också, så nu är jag redo att ge mig ut i backarna.. När vi kom hem gick vi ut och lekte i snön och åkte pulka, sen gick vi en snabbis till gymmet. Till middag gjorde jag köttbullar, potatis och brunsås åt mig och louise :D Gooottt vare!

Night night!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du färgat håret hjärtat? :D

2010-12-08 @ 13:56:00
Postat av: Anonym

när jag gjorde slingor sist blev dom skit dåliga så fick lägga i en toning :)

2010-12-08 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0