Lördag

Äntligen helg! För er som läser är den antagligen slut snart men inte i mitt fall. Här tar vi oftast helg söndag, måndag.. skönt :) Jobbet flöt på idag, många behandlingar.. kuul. Man kommer mer och mer in i rutinerna och allt går lättare, och det blir förmodligen bara bättre. Efter jobbet skulle jag och Ullis kolla på en lägenhet en liten bit härifrån men faan vilket väglag det va.. när vi nästan va uppe på berget vid copperhill står lilla polisen. Blåsa! Kul! Åkte vidare och mitt i vägen sitter en människa med två hundar, jag blir tvungen att stanna och det va på håret att jag kunde köra vidare upp för berget.. haalt halt halt är det, och lutar mycket. Hoppas att min pärla klarar dessa vägar!

Imorn är jag ledig, då ska det sovas ut, tränas och sen har vi intro! :)

nattii


Kommentarer
Postat av: sanna

vad skönt att höra att det går lättare nu :) men blir lite orolig där med bilen, du kanske skulle köra på en snöskoter istället ;)

2010-11-28 @ 11:21:59
URL: http://sannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0