Måndag

Det är måndag och jag är ledig! Helgen har vart bra, jobbade fredag och lördag. Igår tog vi oss en sväng i backen, men det va mycket högar och is. Men nu har man kännt på det lite inför säsongen! Det va riktigt skönt att komma ut också och få lite luft. Har nämligen inte fått det sedan jag kom hit för det har vart så mkt hela tiden.. Iaf, när vi kom hem slappa vi lite sedan fortsatte vi att slappa med tacopaj och film. På söndag är det jag och Ulrika som står för söndagsmaten åt 14 pers! What to do?

Denna måndag startade jag på hotellets gym. Härligt! Blir nog en kvällspass också för att va riktigt duktig! Inga speciella planer för övrigt idag, vi pratar om att ta oss untanför huset och hitta på nåt så vi får se vad det blir.
Imorn ska vi ha spadag inne på spat, jag och mina kollegor! Underbart! Nu ska jag plugga lite, hej..





Staff house


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0