HOLA

Äntligen är jag ledig efter att ha jobbat hårt! Helgen har varit fullsmockad med behandlingar från morgon till kväll. 
Det sliter på en minsann! Men nu äntligen har jag ledigt i två dagar. Fia och jag startade denna blåsiga måndag med pannkaksfrukost. Snart fortsätter den in till byn där jag ska köpa färg till håret, och efter det åker vi upp till Copper och ger varandra en redig massage. Får passa på innan man åker härifrån. Fia ska jobba ikväll så då får jag passa på att träna, och jag ska tala om för er att jag minns inte när jag tränade sist. Förstå att jag är i stort behov då. Önskar mig träningsverk tills imorn.
För er som är intresserade så är stavanger avbokat vilket känns sjukt surt, meen jaja...
Ha en bra måndag alla :) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va ska du då göra i sommar? Saknar minsann dig!

2011-04-18 @ 13:55:34
URL: http://susannauhlen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det ser inte fel ut hörru!!!



Jag kan se om jag får tag på en virkad väst till dig. Den kostade mig ynka 60 svenska kronor. Som hittat ju!



Saknar dig! Kram

2011-04-21 @ 20:51:24
URL: http://emiliaborgvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0