tisdag

Oj vad veckorna springer iväg. Nu är det mindre en tre veckor kvar, och det känns riktigt bra måste jag säga samtidigt som jag vet att det kommer kännas helt konstigt när man tar bilen och kör ur Åre. But not for good, nono! We'll be back! 

Annars rullar allt på som vanligt. I söndags hade jag och fia våran bästa söndag. (i vanliga fall brukar den bestå av fosterställning hemma i soffan) Men denna söndagen betod av jobb 9.30-16. Klarblå himmel va det, och solen bara gassade. Vi åt lunch på helikoppterplattan, och när vi sluta jobbet satte vi oss där igen och drack kaffe och bara njöt. När det blev för varmt åkte vi hem till lägenheten i tron om att vi skulle ut och springa, men byn och en uteservering lockade för mycket, så vi tog pärlan och satte oss på Broken. Väl hemma igen gjorde vi kantarell soppa, utsökt gott! Min bästa söndag här! Igår, måndag, va jag ledig. Hände inte så mycket vad jag minns.. Idag, tisdag, ledig igen och jag har precis slängt i mig frukost och väntar på att jag och min sambo ska gå en promenad i solen. Efter lunch kommer Fia hem och då drar vi ut i backen. Ikväll står det vin och bygget på schemat :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0