bäästa åre!!

Jag har det huur bra som helst här uppe, tror ni fattat det! Hinner inte ens uppdatera, eller så orkar jag inte.. för boring! Hur som haver, jag har bara 3 månader kvar här uppe vilket innebär att jag varit här mer än 3 månader. Fattar inte vart tiden tar vägen? Bästa att ta vara på den!

I dag har vi brunchat på hotellet, kan det bli bättre en söndag? Snart ska vi in på gymmet sen slänga oss i sofforna på spat. På fredag öppnar nya spat, guud vad jag längtar. Utomhus pool och ny stor fräsch spabar och mycket mer! Kommer bli kanon. Har vart lite kaos nu när dom bygger om pga allt folk som stojar runt där inne.. Hm, vad händer annars. Åker skidor när vädret är hyfsat annars blir det mkt jobb och partaj. På tis och tors smäller det, och kanske ikväll! aaaah!

Jag saknar er där hemma massor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0