måndag

Det är Måndag i Åre och jag är ledig.. dock har jag nåt på gång i kroppen så jag har inte rört en fena idag. Diskat, men det räknas väl knappast? Ledig imorgon också, lika bra det kanske för sen jobbar jag alla dagar veckan ut. 
Hoppas på lite soligt väder snart så man kan åka lite.. vet inte när vi va ute sist! Har haft riktigt dåligt väder det sista dagarna och det ser inte bättre ut när man tittar på prognosen.. :/  aja, nån fin dag ska vi nog få innan det bär av hemmåt. Har numera exakt fyra veckor kvar. Måndag morgon den 25e april tänker jag och Fia starta våran långa bilfärd hem. Det blir great!
I Lördags va vi ute i vanlig ordning, bygget såklart. Kan inte säga annat än att det va lyckat. Vi hängde på bibblan och för att nämna några kända ansikten så träffa vi på prins Philip och Hans Falén.. Kändistätt minst sagt!


Fia och jag trotsa stormen en kväll och det va det sjukaste!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0